شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
آبجی جونآبجی جون، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
ورود به نی نی وبلاگورود به نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات شایان جون

خاطره روز سنجش

1400/4/28 21:08
نویسنده : آبجی جون
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد مدتی اومدم خاطره ثبت کنم..

خب دیروز یعنی یکشنبه سنجش داشتی.😍😁

صبحش من کلاس داشتم بعد کلاس اومدید دنبال من و از اونجا رفتیم مدرسه ای که باید سنجش اونجا انجام میشد

یعنی وقتی تو رو می دیدم تمام خاطرات سنجش خودم یادم می اومد.😄

وارد شدیم و بابا رفت که اطلاعات رو بده و اینا منم نشسته بودم رو صندلی تو هم کل سالن رو بررسی کردی و از من می خواستی که متن ها رو برایت بخونم رنگ ها رو می گفتی و در کل خیلی خوشحال بودی😍😍😘..

بعد دیگه قرار شد وارد ۳ تا اتاق بشیم اواین اتاق اندازه گیری قد و وزن و بررسی دندان و مو بود همین که خواستیم سه تایی وارد بشیم دیدم تو نیستی تعجب کردم...🤔

کل سالن رو یک نگاه کردم دیدم نه خبری نیست...بعد حیاط رو دیدم که تو اونجا رفته بودی و داشتی بازی می کردی با دو سه نفر دیگه😄😃

بعد صدات کردم با هم رفتیم داخل خداروشکر همه چی خوب بود بعد باید می رفتیم اتاق بینایی سنجی و شنوایی سنجی اونجا دیگه ما رو راه ندادن و تو تنها رفتی.😊

اونجا هم همه چی نرمال بود بعد اتاق آخر رفتی اونجا دیگه خیلی مهم بود چون ازت سوال می پرسیدن یک ۲۰ دقیقه ای اونجا بودی منم حوصله ام سر رفت رفتم مدرسه رو دور زدم و برگشتم و یکم نشستم بعد در باز شد و تو خوشحال و خندان با یک بیسکوییت تو دستت اومدی بیرون بعد برگه رو دادیم و قرار شد برای مهر پزشک به پایگاه سلامت بریم همونجایی که واکسن زدی😎

اول که رسیدیم رفتی اتاق واکسن فکر کردی می خوای دوباره واکسن بزنی😅😂

بعد که فهمیدی از این خبرها نیست خوشحال شدی بعد دیگه پیاده برگشتیم خونه تو راه هم بستنی و چیپس نمکی و کلوچه برایت خریدیم و اومدیم خونه و دیگه این قضیه به خوبی و خوشی تموم شد...😀😋🙂

همیشه خوش باشی داداش خوبم😘😍

پسندها (4)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 تیر 00 9:47
موفق باشی آقا کوچولو🌹
آبجی جون
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین🌺🌺🌺

1 مرداد 00 15:02
موفق باشی کوچولو



داداش منم 9 مرداد سنجش دارع تازه اون روز خودمم ثبت نام دارم معلوم نیس چ بشود😄😄 
آبجی جون
پاسخ
مرسی عزیزم🌺🌺
همچنین داداش تو هم موفق باشه🌺🌺